fredag, januari 30

Good morning beautiful....

.... a new day.
Nu ska jag äta frukost, har vart ute i stallet och morgon fodrat för en stund sen. Hästarna va nog lite förvånade att jag kom ut och fodra, brukar inte morron fodra under veckorna, det är mammas "jobb". Skit samma, jag va där ute i alla fall. Nu sitter jag med en smörgås i handen och försöker äta, känenr mje inte matglad idag, precis som det ska komma upp igen. Det är inte så jätte mysigt. Men men, jag vill ha en smootihe, men mina bär är slut. *snyft* Måste köpa nya, så jag kan äta/dricka smoothie. Jättegott!

Under dagen gäller följande;
  • Fixa häst x2, ska upp till Anna's ridhus och rida.
  • Mocka box x5, hela stallet ska fixas, mockning, fodring, ströa vattna, hela packet.
  • Dusch, hair and make-up, kläder.
  • Jobb på kvällen.
  • Sen ingen aning.

En ganska full dag, inte så många olika sysslor, men dom tar verkligen sin tid. Så är det bara, saker tar sin tid. Tur att jag är ledig från skolan, det är skönt faktiskt. Behövdes en day-off, verkligen! Men men, nu ska jag fortsätta med min frukost. Vi höres senare!

Enjoy your day! // Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar