söndag, januari 4

Good morning beautiful..

...a new shiny day is waiting for you.
Det stämmer, solen lyser utanför fönstret. En halv decimeter snö har tagit plats på marken sen igår, när jag va ute i stallet och kvällsfodra så va det bara så marken va vit. Men nu är det hela 5cm snö. Synd att polackerna missade norrlands snön. *big smile* Dagen ska dock bara ägnas åt att ta det väldigt slappt, stallet och lite städ en trappa upp. Sen blir det jobb ikväll, ja har lite svårt att förstå hur jag ska orka hålla mej vaken. Det löser sej nog. Kaffe? Ja tack! I mängder? Mera Ja tack! Kaffe är min räddare många gånger, det gör att jag håller skräpan. Det låter inte som jag är beroende av kaffe vaah? Om det nu skulle låta som det så är det ingen illusion, Det är så att jag är beroende av kaffe. I alla fall till och från. Nej, nu ska jag försöka få något gjort idag.

Hade bra så länge! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar