söndag, januari 25

Lack of energy....

....and way to much thoughts.
Jag är helt och håller utmattad. Kroppen orkar inget mer, så snart väntar sängens famn. Första ska alla grejjer där plockas bort, om jag nu orkar. Det känns väldigt lockande att bara krypa ner. Helt underbart lockande, men då lär det va en enda röra i morron, vilket kommer göra mitt humör till under botten, bra start på dagen menar jag. Vid närmare eftertanke, kanske inte. Det skulle va en skit start på dagen. Jaja, what ever, det är morron dagen det. Senare problem.

Jag kom i alla fall mej ut till stallet, började göra iordning två hästar för en tripp till ridhuset och dagens kandidater va Silver och Smokie. Silver skulle ridas och Smokie skulle longeras. Efter ett bra tag på ridhuset va det dags att bege sej hemåt, stalltjänst väntade. Mockning och fodring va nästa. Nu sitter jag äntligen på mitt rum, chattar runt och sånt där. Har ätit sen middag och ska snart klappa ihop dator och rubbet och låta John Blund ta över. Så är det när man är ute och röjjer halva nätterna.

Nu ska jag chatta runt en stund till sen nana kudden, skolan och klippning vänta i morgon.

Goooooood Niiiiiiight! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar