fredag, januari 16

I'm not a girl, not yet a woman....

... I'm somewere in between.
Nu vart jag hemma från skolan igen då, sitter vid kökbordet och kollar på när mamma smäller i sej en Semla, jag smällde i mej en kebabrulle, så nu har jag ont i magen. Aj aj, inte alls kul. Bussen ner till stan förut, den försöker efterlikna bussarna i Polen, den va typ full! Jag kunde inte bestämma vart jag vill sitta. Jag fick sätta mej där det fanns plats! Sånt är drygt! Dumma bussen, eller så va det människorna som satt på bussen. I alla fall, när jag väl kom till skolan va det matte som gällde. Det va tråkigt, som vanligt. Sen pös jag därifrån så fort jag kunde, och tog bussen hem igen. Nu e jag hemma, bussen hem försökte nog vara en skånebuss-wannabe också, för den bussen va också full nästan. Vad fan är detta för påhitt egentligen?

What ever, skit i bussarna! Nu ska jag till stallet, höres när jag kommer in igen kanske.

Tjingeling/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar