söndag, februari 1

Back at home....

....and bed is waiting.
Dagen har vart helt okej, Jag vai stallet nästan hela dagen, från det att jag gick ut, en stund efter jag bloggat tidigare idag, sedan ända fram till tre nån gång. Mockning och sånt dära tar siin tid, jag stressade inte direkt om man säger så, sedan behövdes det städas upp lite där ute. Det låg täcken högt och lågt. Lite halv rygt, men men, sånt är livet. Sedan vart det dusch, fix för jobb och allt sånt dära. Det tar sin tid det med. Sedan vart det jobb trillade in en halv timme innan och tur va väll det. Massor med folk, massor att göra trots två kassor igång. Det är lite kämpigt, sen lösgodis fix och toastäd.
Nu är jag i alla fall äntligen hemma i alla fall, har fått min Lacoste-piké som Nattis hade med sej från Polen. 300 spänn, värsta pangpriset, det va rea i Lacoste butiken i Malmö nämligen. Lämpligt värre! *bigsmile* Nu sitter jag och tittar på Beck, eller jaah, det är reklam nu.


Den snyggi snygga pikén från Lacoste! Jag älskar den!

Hitta en bild mamma tagit på mej idag i stallet, jag ser bara liiiiiiiiite sleten ut! HAHAHA xD
Höres sen!/ /Linda<,3

2 kommentarer: