måndag, februari 9

I can't stand, I can't sit, I can't lie down.....

...I CAN HARLDY MOVE!
Min rygg gör oooooooooooooooooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnttttttttt! Jag fattar inte vad jag gjort för ont för att förtjäna detta?!?!?!?! Det är orättvist att jag ska behöva ha så ont i ryggen att jag knappt kan röra mej. Det är faktiskt det, orättvist! Jag vill verkligen inte ha så ont, det knäcker mej. Jag kan knappt ligga i sängen, helt sjukt juhe. När jag va i stallet gick det helt okej, men nu. Jag döööör!

Anyway, trots rygg ont genomled jag skolan idag. Den va jädrigt seg. Allt annat än kul. Inte nog med att ryggen gjorde ont så va jag döds trött. Det är inte bra att titta på film till runt tolvdraget när man ska upp på morgonen. Jag kom mej hem i alla fall, då va det bara att byta kläder och kasta i sej lite mat. Mamma skulle hämta ny halm och jag skulle med. Så vi åkte dit vid kvart över sex. Då hade jag mindre än tjugo minuter på mej att byta kläder och sånt. Fatta då att jag bor på landet mitt i ingenstans. I alla fall, stallet och mockning väntade när jag kom hem ännu en gång. Det gick helt okej att mocka och sånt, men att nu ligga i sängen, det tar livet av mej! Jag fryser och är trött, ska alldeles snart sova. Vilket är tur, skolan i morron igen. Allt annat är roligt. Tyska och Företagsekonomi gäller i morron då, pepp värre!

Som Lina säger är det "Alla jävlars dag" på lördag, vilket ser ut som jag kommer få vara själv, *snyft*

Men nu ska jag sova lite, Sweeeeet Dreeeeams! / / Linda<,3

2 kommentarer:

  1. Du kan jobba på lördag & jag tar sovmorgon så slipper du vara själv! 10dagar kvar!

    SvaraRadera
  2. Stackars dig :( <3

    SvaraRadera