söndag, februari 15

Finally back home....

...from the indoor ridingarena.
Hemma från ridhuset nu, lite halv sent så men, det är liksom helt okej. Ingen skola i morron så, Det är chill liksom. Haha, köpte med mej en stor godis på hem, det där med att vara nyttig hålls på en lagom nivå liksom. Ska nog plocka lite mer på rummet, Skrivbordet är genom plockat och en hyll som jag haft onödiga böcker på. Borta är dom, Ställde mina pärmar och fotoalbum där istället. Sen ska jag antagligen skaffa en ny TV-bänk, så den tänkte jag plocka rent på bröte också. Sån plats där man bara hystat in grejjer som man inte vet vart man ska göra av liksom. Känns inte igen vaah? Anyway, Smokie va duktigt, som vanligt. *smile*

Höres nog senare! / / Linda<,3

1 kommentar:

  1. jag ska nog också ta å städa lite, när jag kommer hem från norrland..

    SvaraRadera