torsdag, februari 5

I have to edmit...

...I'm quite tierd.
Dagen har egentligen inte innhållt något särskilt ansträngande, men jag är trött. Ska alldeles snart nana kudden, ska bara berätta lite om kvällens aktiviteter. Har bara slappat egentligen, läst Plaza, duschat, packat och målat naglar. Blekt rosa blev färgen, den kallas Isprinsessa om jag inte minns fel. *smile* Självklar LR, finns inga andra produkter jag använder. Vilket jag sagt tusen gånger innan typ.

Anyway, packat för i morron, ska dra och sola på morronen, sedan hem till mormor och duscha och sånt. Sedan blir det skola. Lång dag i morron, ända till halv fyra. Det är gött segt, men men sånt är det. Nej, nu ska jag nana kudden. Vi höres i morron!

Dröööööööm söööööööööööött! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar