onsdag, februari 25

Waiting for Ida....

...and lunch.
Nu sitter jag i biblioteket vid en riktig dator och bloggar istället. Väntar på Ida, ska äta lunch med henne. För övrigt har jag skit lång lunch idag. Ingen svenska innär lunch från nu till tio i ett eller va fan det nu vaah. Jag är så oinspirerad idag. Helt matt i lacken och stör mej på minsta lilla typ. Går till och med i jogging byxor till skolan, vilket verkligen inte är jag egentligen. Dagen klädsel är då; Mörk Blå Lyle and Scott pike; Vit tröja från Carlings-märke typ okänt, Joggingbyxor från Reebook, Ridstrumpor(säkert sviiindyyyra), Svarta skor från Adidas. Känner det att jag måste juh leva upp till andras uppfattning om mej som sk. Brat. Such a crap!

Anyway, har haft natur i morses, det va då jag bloggade tidigare, kom på dte nu att jag glömde visst säga "god morgon" så; GOD MORGON! Jag har också haft företagsekonomi. Segt värre, Bokslut är banne mej inte lätt. What so ever, engelska och tyska är nästa. Fast ett bra tag tills dess. Jag kan inte hjälpa mitt inställning till livet idag men, den är vekrligen botten. Hoppas på att den blir bättre under dagen. Ska till ridhuset ikväll med Smokie. Hon behöver aktiveras lite nu, va en vecka sen sist. Kommer ha ett liten bomb att hantera, skojjigt värre. Vid närmare eftertanke så kanske inte, Hon är inte alls trevlig då. Men men, det är så. Har inte dirket haft någon möjlighet att aktivera henne.

Jag lyssnade på radion i morse och fick höra att Prinsessan Viktoria och hennes Daniel nu ska gifta sej, det va fanimej på tiden! Hur länge har dom inte vart tillsammans; en hel jädra evighet! Liksom dö segt juhe! Anyway, nu ska det la rabblas om detta i varenda skvallerblaska, som dom kommer juh inte gå att läsa på en evighet. Palla se massa repotage om henne brudklänningar och blahablaha! ORKA! Skoj för henne i alla fall, dock tydligen ett och ett halvt år kvar till bröllopet.

Nu ska jag kika runt lite innan Ida kommer! / / Linda<,3

1 kommentar:

  1. sorry gumman att jag inte luncha med dej. men klassen hade redovisning och dom hade typ förlängt lektionen :O Visst inte de! SORRY <3<3<3<3

    SvaraRadera