söndag, februari 8

I'm pretty satisfied...

...with my self.
Jag känner mej duktig! Jag har städat upp lite nere, så mamma Slapp. Sen har jag tömt resp. startat diskmaskinen två gånger. Samma sak med tvättmaskinen. Plus att jag har vart ute och mockat. Jag är nöjd! Just för tillfället är jag starkt sugen på att möblera om på mitt rum, men det kommer ta massa tid och den tiden finns inte just nu. Ska antagligen åka med pappa till ridhuset sen och jag kommer aldrig hinna städa innan det. Så städning och ommöblering får vänta helt enkelt, men det SKA göras innan polackerna kommer vecka 8. Inget snack!

Jag borde plugga också idag. Skriv uppgift för idrott och hälsa, det känns så inte insprerande att min idrotts lärare ska in och rota i mina sov- och matvanor bland annat. Jag tycker inte att hon har med det att göra, jag menar om betyget ändå inte kommer på verka det så varför ska hon ha reda på sånt. Bara för att vi ska reflektera, yeah yeah, vilket snack.

Nu ska jag hitta på nått annat, jag skriver mera sen!/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar