fredag, februari 27

Sitting in school.....

....with the little pink one.
Sitter just nu i skolan, med den lilla rosa ägodelen. Tog med den idag för att jag ska ha något att göra innan jag ska jobba ikväll. Slutar skolan fyra och börjar jobba vid sex. Är väl i Brålanda strax efter halv fem hoppas jag. Dagen blir enbart skolan och jobb. Jag har redan vart i stallet och fixat. Mockat och klart. Känner mej riktigt duktig. Weiiiie! *huge smile* Gick faktiskt upp lika tidigt som vanligt. Upp vid sex, och ut istallet istället för att ställa mej i duschen, som vanligt. Men i alla fall, det va att skönt att vara utomhus så tidigt. Det va najs med frisk luft så tidigt på morronen. Drygt en timme tog det att släppa ut hästar och fodra utomhus samt mocka. Väldigt skönt att ha det gjort med tanke på att jag inte hinner hem mellan skolan och jobb. Slipper göra det när jag kommer hem ikväll vid halv tio. Väldigt skönt.

Nu ska jag kika runt lite, kommer säkert blogga något mer innan min matte börjar tio i elva.

Hade!/ /Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar