måndag, februari 23

A review...

....of my day.
Sa tidigare ikväll att jag skulle berätta om min dag. Men först måste jag lägga upp bilderna jag lovade igår. Alltså dom på det lilla knyttet som kom till liv uppe i grannens ladugård när jag va där.

Precis när han kommit ut typ, en liten liten tjurkalv blidde det.Här har han hittat upp till den förstående ko-mamman som tar hand om sin yngling.

Detta va då bilderna jag lovade igår kväll, jag har nu letat upp min USB-kabel. Okejdå, jag tog den som satt i Nattis dator, min har bara försvunnit av någon anledning. Har nog städat bort den. Men i allafall, nog snackat om USB-kablar och städning.

Veckan inleddes segt i morse, det va jobbigt att kliva upp så tidigt. Jag låg och drog mej i nästan tjugo minuter innan jag tog mej i kragen och gick upp. Jag va nog ovanligt seg, men men det är så ibland. Jag släpa mej till skolan, hade matte och sen idrott. Idrott med bleka håriga ben, vilket Ida efter många knutar fick till något i stil med hårig apa med blonderat hår från Bleking. Jag vette fan, hela grejjen va den att jag itne hitta några joggingbyxor och mina ben rätt stickiga. Men jag har verkligen inte orkat, än mindre haft tid till sånna petitesser som rakning. Det är verkligen petitesser. Eller som Gaba, min älskade Gaba, skulle säga med sin härliga gotländska dialekt; "Petitessa!" För övrigt har vi sms:at hela dagen, tur jag skickar gratis sms, det skulle vara svindyrt annars! Jag va i skolan i alla fall, hade foto på eftermiddagen, en rolig men seg lektion. Den är så lång och sista lektionen på Måndag eftermiddag är inte så rockigt. Men men, det är så nu. Bättre än fredag morgon antar jag. Jag åkte buss hem med syster yster som vart hos sjukgymnasten. Stallet väntade väl hemma, och sedan middag. Pappa stod för maten och det resulterade i Pizza. Aldrig fel.*blink,blink* Jag har nu grejjat lite med mobilen och sånt, tagit bort Nattis deprimerande musik och lagt in det jag vill ha på datorn. Bilder osv.

Ska kolla runt lite nu, Hadet så länge!/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar