måndag, februari 9

My back....

...is killing me!
Min rygg gör verkligen jätte ont! Jag orkar inte med mera. Det är oerhört jobbigt! Jag kan knappt sitta, det painar som h-vete när jag går. Det är verkligen allt annat än kul. Att åka buss till skolan förut, va rena mordet! Det gjorde massa ont.

Anyway, sitter i skolan nu. Eller försöker sitta, måste verkligen sitta helt rak i ryggen, annars gör det ont. Jag hatar verkligen rygg ont. Dessutom är jag jätte trött, somna inte förän värsta sent igår, såg på Beck, den sluta juh typ halv tolv. Jag vill bara hem just nu, att vara i skolan är så oinspirerande. Jag känner inte alls för att vara här och hade mer än gärna stannat hemma. Jag vet inte varför jag gick upp i morse egentligen. Jag funderade på att ligga kvar och vara sjuk, men bestämde mej tillslut för att gå till skolan. Nu ångrar jag mej, tror jag. Men men får genomlida detta en stund till. Till halv fem i eftermiddag, en riktigt liten stund på köpet. Eller kanske inte.

Jag måste påpeka att jag hatar vanliga tangentbord nu mera, jag vill ha mitt laptop tangentbord!

Nu ska jag försvinna iväg en stund i väntan på lunch, jag är jätte hungrig! Har ingen aning vad det blir för mat i skolan though.

Anyway, hade bra! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar