onsdag, februari 11

A universally day.....

....wasn't it?
Äntligen ligger jag i sängen, en krävande dag. Började tidigt som vanligt, med ryggont, vilket också börjar bli vanligt nu mera. I alla fall i fyra dagar. Det är jobbigt, anyway skola va det från fem i halv nio. Jag höll på att somna på första lektionen, undrar om det kan vart på grund av värktabletter? Ingen aning, trött va jag. Så enkelt va det bara. Efter skolan åkte jag med Mammie hem, eller jaah först till Brålanda, den hålan som hade skottlossning idag. Helt jävla sjukt! Skottlossning i lilla byhålan Brålanda.

När jag kom hem väl så va det stallet som gällde, mockning och fix av häst. Ridhuset stod på schemat. Har ridit på Smokie och sålt lite parfym. Nu ska jag snart sova, ska bara kolla runt lite.

God Natt! / / Linda<,3

1 kommentar:

  1. haha jag trodde de va ett skämt när jag hörde de på radion! Brålanda lixom?! haha

    SvaraRadera