onsdag, februari 25

Home for...

...second time today.
Jag hemma än en gång nu. Har vart på efter ridhuset en sväng med Smokie, Goofy och Pappie. Stallet är avklarat för idag, Känns skönt, nu väntar jag på mat, pappa är kock. *smile* Mo är iväg nånstans, jag fattar inte riktigt var. Men anyway, finns inte så mycket att berätta, har juh redan bloggat typ tre gånger idag. *haha* Jag har hämtat paketet från LR innan jag red också.

På väg ut från Brålanda så åkte jag och pappa förbi huset där det hade vart skottlossning för typ två veckor sen. Visste inte att det va det huset faktiskt. Fatta att jag tillhör denna hålan och åkte förbi huset först nu. Helt sjukt, what so ever, det stod massa minnes ljus och grejjer som brann utanför. Denna tragiska händelse kommer minnas länge i lilla Brålanda och har verkligen satt oss på kartan. Men nu ska jag snart äta, emn först öppna paket. *hugesmile*

Höres om en stund igen!/ /Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar