lördag, februari 14

It's Saturday....

...and Valentines day.
God morgon, jag vet klockan är innan åtta på en lördag och jag är vaken, helt otroligt. Jag ska inte ens jobba morgon idag, ändå är jag uppe. Haha, helt sjukt. *blink* Anyway, alla hjärtans, nej jag menar jävlars, dag - alla jävlars dag, det är vad Lina säger. Jag ska snart släpa mej upp ur sänngen, så fort låten har spelat klart på radion. Beyonce- If I were a Boy, helt jävla underbar låt! Nu va den klar, så nu ska jag släpa mej upp.

Dagen ska bestå av; Stallet, dusch och fix, sedan Fredrik Thomsson-Clinic, Sedan jobb ikväll. Så jädra romantiskt HuH? Nääe, jag får nog gå ut till Smokie och pussa på henne. Jag älskar juh henne! *big smile*

Men nu ska jag dra. Hadet bra alla!

Happy Valentines Day! / /Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar