tisdag, februari 3

A rough day...

...and I'm tierd.
Klockan är inte ens sex, och jag ligger redan i sängen. Min kropp skriker trötthet och min mage värker. Jag har vart i skolan, gjort stallet och duschat, nu ska jag snart vila. Jag ska bara läsa igenom dagens bloggar som jag följer. Dagen i skolan va ändå helt okej. Hade tyska, det funkade, jag hade uppenbarligen ett effektivt pluggande innan lektionen började trots snack med Erika. Jag hällde i mej en kopp med skolan vidriga kaffe innan lektionen började, det var helt awful smak på det. Men koffeinet är juh som tur är det samma. Jag hade sedan företagsekonomi prov. Det kändes väldigt bra, så nu hoppas jag på ett bra resultat. Jag hörde något om en överraskning om jag fick MVG, men vi får väl se. Jag tycker jag i alla fall förtjänar ett VG. Gärna ett plus efter också. Anyway, sedan va det lite uppgifter som skulle göras i datasalen. När dom va klara slutade jag. Självklart mycket tidigare än vad bussen gick, så jag tog en buss in till stan. Där sprang jag på Sandra och hennes vänner. Snacka lite med dom och sen kom bussen. Så då vart det att åka hem.

Väl hemma va det stallet som gällde, det va länge sen jag va så snabbt ute i stallet som idag. Jag startade inte ens datorn undertiden jag bytte kläder utan bytte snabbt om och gick raka vägen ut. Mockade och fixade, tog in hästarna och gick in. Duschade och nu ligger jag här. Lägger också upp en bild på mej, totalt osminkad. Det är sånt som sällan händer.


Nu ska jag kollar runt på kära vänners bloggar och sen antingen vila eller slöläsa Plaza.

Hade bra/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar