fredag, februari 27

I've just finished....

...my dinner.
Nu sitter jag på jobb, eller jaah, i resturangen på Rasta. Har precis ätit Schnitzel, (hur stavar man till det?) och Pommes Frittes. Gottigt värre måste jag säga, toppat med Bearnaise sås är det helt perfekt. Väldigt gott, och väldigt mättande. Är inte hungrig nu längre. Segt med kass lunch och sen massa lektioner. Men men, nu har jag äntligen fått i mej mat. Det behövdes verkligen.

Sitter och chattar runt på MSN, Kusin och Leonora är mina offer. Haha, ingen annan inne typ. Micke lite också. Stackarn är sjuk. (F) Blomma till han så han snart blir frisker. Annars händer här inte mycket. Lyssnar musik i lurar från datorn för att inte störa nån annan. Jag kan också vara snäll! *huge smile*

Det är jobb som gäller ikväll slutar nio, då blir det hem. En snabbis i stallet och sen en film tror jag. Är lite halv trött så, har skrattat så mycket i skolan. Riktigt kul faktiskt. Min klass kan vara rätt underhållande. Tur det, annars hade den dagen vart sugig till tusen. Tack och lov att jag har dom. Anyway, det va sega lektioner idag. Matte, vi ändra om matteprovet btw. Alltså inget matte prov på måndag. Sedan Info&Layout och Naturkunskap. Rätt ordentligt set alltså. Men men, äntligen helg nu.

Nu finns det inte mycket mer att berätta så. Hade bra alla!/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar