onsdag, februari 4

Good Morning Sweetpiiiiie....

....a long morning sleep did you well, didn't it?
Ohyes, det gjorde mej gott att få sova, okej, jag sov inte längre än till nio, men ändå. Det va väldigt skönt! Att kunna ligga och dra mej i sängen, det va oerhört mysigt. Jag är då "sjuk" från skolan idag, jag orkade verkligen inte friluftsdag. Babbla nu inte om att man ska skippa skolan, jag vet det! Men jag menar, palla att vara ut och gå i fyra timmar för att skolan säger så. Aldrig! Inte en chans rent ut sagt! Jag vägrar.

I alla fall så ska jag till stallet och sånt idag. Ska mocka och sånt dära, hoppas på ridhuset ikväll också. Smokie behöver jobba igen, ni vet, hon den vackra. *blink,blink* Den lilla hoppetossa, som ALLTID lyckas charma mej till tvåtusen. Anyway, sedan ska jag läsa lite på den svenska boken som skulle vara klar sedan några veckor tillbaka. Den som jag inte är klar med. Den kanske är läge att försöka få läst ut. Haha, läslogg ska juh skrivas till skiten också. Men men, så är det. Sedan ska det skrivas något om hälsa och grejjer till Idrotten. Jag fixar nog detta, right. Jag får juh om inte annat tid på lovet, hoppas jag. Det är i morgon och på fredag, sedan sista veckan i skolan innan lovet. Det är skönt som f*n!

Jag måste berätta en grej också; Jag hatar dom trottoar kanterna som är vid busshållplatserna! Jag höll seriöst på att slå ihjäl mej igår på grund av dom. Tur som va så har jag såpass bra balnas att jag redde upp situationen. Men det kunde slutat illa.

That's all for the moment/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar