söndag, februari 8

I want the late spring weather....

...and I want it now!
Jag vill så ha vår, den sena våren, typ maj-juni. Dår när det börjar bli sådär varmt att man kan gå i väst istället för jacka. Jag vill ha värme helt enkelt. Liksom, idag, vilken värd dag. Det är minusgrader, snälkallt och små blåsigt. Hur skoj är det på en skala. Usch! Inte alls skoj på någon front. Men men, jag röstar helt enkelt för vår och helst högsommar! *big smile*

Anyway, nog snackat om det taskiga klimatet här i Norrland, jag har juh hört att dom har lika taskigt väder nere i Polen! *blink* Nu har jag i alla fall ätit frukost och vart ute och släppt ut hästar, eller jaaah, det hela va i omvänd ordning mot hur jag räkna upp det. Hästarna va ute först, sen åt jag frukost. Nu sitter jag här. Ska egentligen släpa mej ut till stallet och mocka bajs. Men jag vill inte sätta min fot utanför dörren. Det är juh svinkallt, tycker jag. Men jag är juh jag. Jag och min avfrusna rumpa. Jag brukar alltid säga att jag fryser rumpan av mej. Brukar skämta om att det är därför den är så liten. Haha! Men men, lär släpa mej dit ut ändå. Ska juh som tur vara inomhus.

Men nu ska jag kollar runt lite. Höres sen / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar