fredag, februari 13

I'm soooo proud.....

.....over Smokie!
Jag är såååååå stoooooolt över min stjärna, va på ridhuset förut och hon va jätte duktig. Duktigaste flickan på jorden är hon! * big big smile* Bara så härlig, hon lät mej lägga henne i form och va mjuk och följsam och hela paketet. Bara så härligt att rida. Pratat med Eliza också, ska dit ut i morron och köpa hästmat och kolla Fredric Thomsson-clinic.

Nu ska jag snart ute och mocka samt ge hästarna mellis i hagen. Sedan blir det nog städ ikväll, mitt rum ser ut som ett bombnedslag! Så kan det inte se ut när polackerna kommer, Lina ska juh campa på mitt rum. Liksom då lär det vara städat. Eftersom det kommer bli full rulle resten av veckan så är det nog läge att städa idag.

Höres senare! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar