onsdag, februari 18

It's snowing....

...but just noticealbe.
Lite vitt är det ute, men bara så det är vitt på marken. I alla fall, är halvvägs in i min frukost nu, kaffekopen är halv och smoothie glaset lika så. Finns inte så mycket att berätta, jag har vart i stallet och morgon fodrat. Lugnt och fint där ute, som vanligt. Mamma har åkte iväg till stan på möte. Nattis blev grinig så hon gick och la sej igen, tan frukost och allt. Grinig unge det dära! Dom säger att jag va likadan när jag va i hennes ålder, men jag kan aldrig påminna mej om att jag var så överdriven.

Jag "fick" samtal fem i morse, men telefonen sitter nu mera på inställningen att inga samtal tas emot. Jag stänger av den för inkommande samtal under nätterna. För att slippa bli störd i min sömn, jag vet inte hur det är med er alla andra, men jag behöver min sömn. Jag däckar annars. Så det är ingen ide att ni hör av er när ni tror jag sover, fördå är telefonen blockerad för inkommande samtal.

Inge nytt att berätta annars, ska till ridhuset med Smokie senare. Ska rida lite. *smile* Just det, är det nån som har förslag på olika smoothie smaker? Skicka isåfall!

Vi höres senare! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar