tisdag, februari 10

Damn this snow...

...and damn this wasted day!
Värdelös dag verkligen, för det första va jag jätte seg upp ur sängen, min rygg painar fortfarande livet ur mej. Jag orkar inte med att ha ont hela tiden, jag orkar verkligen inte. Jag höll på att nästan missa bussen, jag hann precis ner till vägen så kom den. Jag hann inte ens ta av mej thermobyxorna innan, så jag va tvungen att gå på bussen med dom. Tur att dom flesta sover på min buss, så ingen såg min mundering. Anyway, det va hemskt att åka buss. Ryggen gjorde ont i varje sväng och minsta ojämnhet i vägen. När bussen bromsa va inte ens att tänka på, det va olidligt. Kom till slut till skolan och började inte förän tio, segt värre.

Trots att jag inte kan ta ut min egentliga sovmorron så sysselsatte jag mej. Esteterna och BF:are hade idrott, dom skulle åka skridskor. Bambi on ice! Va i alla fall att kolla på dom, vilket va riktigt underhållande. *smile* Sedan började lektionerna, tyska va först ut, vilket va segt som vanligt. Jag avskyr tyska verkligen! Sedan va det lunch och efter det företagsekonomi. Det enda roliga med dagens lektioner va provresultatet i FE. Vad tror ni jag fick? Gissa nu! Okej, jag fick MVG!!!!!!!! Tro det eller ej, jag fick MVG. Jag känner mej riktigt duktig. Jag menar MVG på ett prov som alla tyckte va svårt, inte jag dock. Sedan va dagen äntligen slut, jag åkte in till stan och väntade på mamma. Sedan vart det hem, stallet och mockning. Med mycket smärta, behöver jag ens säga det? *sceptical face*

Nu försöker jag halv ligga i sängen, ska plugga engelska och tyska. Jag ångrar att jag inte gjorde engelskan igår. Hade bara vart tyskan idag då, men dum som man är. Nu måste jag plugga! Top Model ikväll dessutom.

Hear you later! / / Linda<,3

3 kommentarer:

  1. När har du sportlov då? :)

    SvaraRadera
  2. haha Bambi på hal is ;) Värre än så!

    SvaraRadera
  3. Mvg var det ja! Nu har jag tvingat ut pappa att på söndag ska vi hitta en mvg present haha *10dagar kvar*

    SvaraRadera