onsdag, februari 25

I'm really tierd....

...and my legs hurt.
Jag är trött nu; har ätit, duktiga mej det enda riktiga jag äter på hela dagen, om man nu kan kalla korv och makaroner för riktig mat? Jag venne, anyway. Det blev juh ingen skol lunch, skit samma. Jag har också öppnat paket från LR; Numera får man en fräck påse till flaskorna när man bestället ett set med håårproduker från Udo Walz, riktigt söt faktiskt. Tihiii. *smile* Annars inget spec så, lite parfymer till kunder osv.

Halv ligger nu i sängen och chattar runt med lite folk, inget annorlunda. Alla är trötta efter dagen och det vanliga. Precis som jag, jag är verkligen inte pigg. Ska alldeles snart nana kudden jag. Låååång dag i morron, ska till Innovatum och Film i Väst med skolan, segt värre. Känns inte alls särskilt inspirerande. Men men, får la stå ut. Anyway, nu finns det inte mycket mer att berätta.

Goooood Naaaaaaaatt!/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar