lördag, februari 7

I'm feeling sick...

...and probably I am as well.
Först vill jag ursäkta gårdagens lack of blogging. Men det bara blev så. Kanske bäst att redogöra gårdagen först då. Jag gick upp kvart i sex, ehm, okej, sex då. Åkte med pappa ner till Vänersborg och solade solarium i typ tjugo minuter. Härligt värre, lyckad som jag är lyckades jag sola trosrand. Bra jobbat Linda. Anyway, jag tog en buss till Vargön, duschade där och fixade mej för skolan. Åt frukost med mormor. Sen tog jag en buss tillbaka in till Vänersborg och gick i skolan. Jag hade två timmares lunch, så jag och Erika gick till Hemköp och köpte godis. Som för övrigt är slut nu. Jag hade sen några lektioner, sen stack jag hem. Snabbt ombyte till stall kläder, mockning och sedan ridhuset med Smokie. Red på henne och she's doing well. Min duktiga stjärna är hon! Massa kärlek på henne(L) Sedan va jag hemma, så mådde jag så skit, försökte ära lite, men det va lättare sagt än gjort. fick i mej en portion med mat i alla fall. Sedan låg jag i sängen hela kvällen. Glodde på tv, och sms:ade. Datorn stod precis bredvid mej, men jag förmådde mej inte att ta upp den och skriva. Det fanns liksom ingen inspration till det, tyvärr. Jag hade nog essutom inte skrivit något vettigt ändå. Jag somna strax efter tolv i alla fall.

I morse vakna jag strax efter nio, syrran hade tagit morgon fodring i stallet då hon skulle iväg och rida. Jag sov som en stock, trött som jag va. Jag kom mej i alla fall upp framåt en halv tio. Klädde på mej och åt frukost. Släpade mej ut till stallet, med föga inspration idag. Först hängig och matt som jag vet inte vad, sedan taskigt väder på köpet- kan det bli sämre? Jag släppte ut hästar och gav dom tidigt lunch i hagen. Jag har mockat boxar och gjart klart för mina hästar. Nu sitter jag här, eller snarare halv ligger i sängen. Ska gå och sova en stund till, så kanske jag orkar släpa mej till ridhuset senare i eftermiddag och leka med Smokie en stund åtminstonde. Jag mår skit - snorar som en unge på dagis och är helt orkeslös. Jag fattar verkligen inte varför jag ska bli sjuk hela tiden! Det är sjukt! Mitt immunförsvar har verkligen gått från toppen till under botten.

Anyway, nu ska jag sova en stund, höres senare / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar