måndag, februari 16

Some kind of.....

...speed blogging?
Jaao, nån typ av speed bloggning måste det ha vart. Tre inlägg på raken så bara. Fick precis höra det från Lina. Haha. Hur som helst jag hade kunnat skriva ett till, så hade det blivit fyra. *smile* Men det orkades inte. Jag har badat Kio också. Men jag orkar inte lägga ut bild på det. Haha, snäll jag är. Jag bada ju han faktiskt. Nu ligger jag äntligen i sängen. Min rygg värker smått efter att ha stått böjd över en hund. Men men nu ska jag kolla runt lite innan jag ska sova. Jobb gäller i morgon. 11-15, fyra timmar, aningen drygt.

Tre dagar kvar tills polackerna anländer! *huge smile*

Natti Natti! / / Linda<,3

1 kommentar:

  1. så tar du knubbsälen på torsdag & baloo på fredan så kan du ha ett hundbad hemma i badrummet

    SvaraRadera