lördag, februari 7

I'm tierd...

..and it's soon bedtime.
Nu är det snart läggdags, min kudde väntar. Jag längtar efter den. Har nu legat och tittat på Wallander, Mastermind. Så ruggit bra film alltså, mest troligt den bästa Wallander filmen. Eller nej, det finns ingen så är bäst eller nått snt, alla Wallander filmerna är superbra! Jag är som ni märker ett stort Wallander fan. Wallander filmerna är bäst, så är det bara.

Anyway, film är film, tack och lov. Bara för att min nuvarande sms-vän skrattar åt mej för att jag är "rädd". So What? Det finns mycket lätt pschycos i verkligen as well. Hallå eller?!?! Mamma berätta att infarten till ridhuset hade vart nämnd i lokaltidningen. En person hade blivit överfallen och rånad mitt i natten på fyllan vid järnvägen som man kör över. Fatta vid Nuntorp! Det är helt sjukt, infarten är ändå upplyst hela vägen! Nästan så man knappt vågar åka dit och rida på kvällen juhe! Scarry värre!!!

På tal om ridhus va jag där en sväng med Smokie förut. Höll på en knappt en halv timme, dels för att jag är lite små hängig, dels för att jag ville hem igen. Hur som helst, va min lilla flicka duktig. Hon är alltid duktig nu för tiden. Hon hade inte ens ett av sina spel hon burkar få, redig tös det dära! *bigsmile*

Men nu ska jag nana kudden, Natti Natti! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar