onsdag, februari 4

Feel totally...

....empty inside like nothing matters.
Jag känner mej helt tom, jag fattar inte varför, och jag hatar det! Den känslan av att vara helt ihålig inuti, att vara tom. Den knäcker mej! Jag mår så botten just nu. Jag vill verkligen inte känna så, men det är så nu. Jag vill bara krypa in i nåns famn. No place left to go but the arms of a stranger. Jag vill inte, vill inte! Got it, I don't want to!

Dagen har innehållit följande;

  • Ridit Smokie, hon va jätte duktig och jag är så stolt! Det är det enda som glädjer mej idag.
  • Ridit Goofy, en svänng i skogen med Nattis och Silver.
  • Mockat två boxar.
  • Uppdaterat datorn, segt som fan. Dessutom cp:a datorn.
  • Tittat på Top Model, Elina åkte ut.

Jaah, som ni nu ser så har min dag vart ganska casual. Slopa dock skolan vilket ni antagligen redan visste. Anyway, i morgon blir det skola igen. Prov i engelska hela dagen. Låter skit drygt, jag vet. Det är drygt as well! Men men nu ska jag chatta runt med kära vänner och slö titta på Efterlyst, sen sova.

Sweet dreams! / /Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar