lördag, februari 7

Lack of inspration...

....and energy.
Trots flera timmars extra sömn så är jag trött. När jag gick upp förut va det helt okej, men nu är jag helt slut igen. Jag har ändå inte gjort något ansträngande, men min ork minksar och mitt humör tryter. Jag gråter för ingenting och bara vill försvinna iväg. Det suger. Tanken va att jag skulle åka till ridhuset med Smokie, men nu vet jag inte om jag har ork. Ska åtminstonde gå ut till henne och borsta av henne. Kanske mår bättre då, hoppas kan man juhe.

Anyway, snart mat i alla fall - skivad potatis, som jag skivade, pappas vinsås och fläskfilé. Mumsigt värre! Jag är faktiskt lite hungrig, har inte ätit sen frukost juhe. Nu blir folk arga på mej, eller jaah, dom som har koll på vad jag äter.

Känner att jag inte vet vad jag ska skriva riktigt, finns inte så mycket att berätta. Jag har juh liksom bara sovit, vilket min kropp antagligen behöver eftersom jag är helt död igen.

Nu ska jag pysa iväg en stund igen! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar