lördag, februari 28

Fit for fight.....

...work is up!
I princip klar för att åka till jobb nu. Är ganska pigg faktiskt. Solen lyser ute, värsta fint. Vakna rätt tidigt though. Typ tjugo över sju, jag hade ställt klockan på halv åtta. Helt otroligt att jag vaknade tidigare.

Men men, anyway. Det är jobb som gäller idag. Sedan hoppas jag som tidigare sagt på att få rida. Längtar efter att få sitta på ryggen på Smokie igen. Jag blir så lycklig. Nu gäller snart frukost och klä på mej ordentligt. Saknar ännu sockar och min jobb tröja, känner inte bohov av det än. *smile* Jag är juh värsta jätte tidig, klockan är inte ens nio och jag är klar. Med tanke på att jag börjar tio så är jag väldigt tidig. Antagligen för att ingen är inloggad på msn, så det tar ingen tid. *haha*

Det finns inte så mycket att berätta, jag har börjat använda en Aloe Vera Eyecream från LR, den verkar rätt bra. Jag har en tendens till att ha ont i ögonen ibland, men har inte känt nått nu. Får se vad det ger för resultat. Men nu ska jag kika runt lite, höres senare!

That's everything/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar