tisdag, februari 3

Tierd as hell....

....and fuckin freezin cold.
Som min rubrik säger är jag äckligt trött, oxh som första raden på ilägget säger, så fryser jag. Antagligen håller jag på att blir sjuk igen. Då mina fingrar är iskall och värker ska jag begränsa mitt inlägg lite, känenr bara att jag måste skriva av mej lite, kanske vaknar upp lite på köpet, vem vet? Hur som helst, så sitter jag i skolan nu, ska snart börja plugga lite tyska vilket jag inte fick gjort igår. Jag orkade verkligen inte efter att ha pluggat företagsekonomi i drygt två timmar. er behövde inte, jag ska juh fixa detta helt enkelt. Om jag fick MVG skulle jag få en överraskning av Lina, hmm, undra vad hon nu hittar på? Anyway, om jag ändå vore lika bra på tyska som jag är på företagsekonomi, då hade jag vart nöjd. Liksom jag kunde juh varit åtminstonde hälften så bra.

Usch, mår verkligen inte bra, känns som jag är helt styrkelös, jag undrar verkligen varför jag gick upp ur sängen just nu. Jag orkar inte. Jag somna på bussen, förstå, jag somnar ALDRIG på bussen, men joodå, idag somna jag. Dessutom frös jag som en gris, så jag hade vantar på mej till och med. Helt värdelöst, kändes som jag stat på en isstol, varför har dom inte sätesvärmare på bussarna? Influensa igen på G? Seems like it! Hoppas bara att det kommer nu då och inte när polackerna kommer. Då blir jag ledsen. Det blir till att knarka lite värktabletter så blir det nog bra sen.

Dagen för övrigt består av först skola, två lektioner, tyska och sen företagsekonomi. Jätte skoj, verkligen, NOT! Jag vill bara hem nu, men det blir först senare idag. När jag kommer hem blir det stallet, jag ska nog gå dit en snabbis göra det jag måste och sedan gå in och lägga mej. Känns som jag behöver detta idag. Sömn! Det är juh också Top Model idag, får se om jag orkar vara vaken. Så antagligen kommer bloggen få lida lite idag, skriver säkerligen något när jag kommit hem, men sen blir det nog begränsat. Om jag inte blir mirakulöst mycket bättre, vilekt jag tvivlar på. Okej nu har jag nog klagat tillräckligt, eller vad tycks?

That's everything/ / Linda<,3

1 kommentar:

  1. Jag känner mig helt ihålig, hoppas verkligen att dagen går fort för jag orkar inte sitta här & uggla hela jävla tiden!

    SvaraRadera