torsdag, februari 5

My head feels twice the size...

...since I left home.

Jag fattar inte hur svårt det kan vara att sätta in en klok buss på morgonturen 718. Jag menar, jag hann inte mer än att sätta mej på bussen, så stanna den. Den han rulla till nästa infart efter min infart. Det är inte ens femtio meter. Det är helt sjukt! Jag fattar inte, när västtrakfik håller på och höjer biljettpriserna hela tiden borde dom väl ha tillräckligt med budget att köpa in nya bussar som funkar i ur och skur! Anywaj, jag har nyss kommit till skolan. Sitter i biblioteket nu och bloggar, ska egentligen leta upp information till skrivningen i engelska sen, men jag hinenr det också fram till halv tio.


Mitt huvud painar sönder, känner som det verkligen är dubbelt så stor som när jag åkte hemifrån. Det känsn som jag snart kommer bli sjuk, men jag vill verkligen inte bli det. Jag har inte tid att bli sjuk! jag orkar inte emd det heller, är dock rätt pigg. Jag tror det vart nyttigt för emj att sova lite längre igår morse. Om inte annat va det skönt. Idag vart det dock upp vid klockan sex som vanligt. Det va inte lite segt, men kändes bättre efter en varm dusch. Det va bara att fixa sej och släpa sej till bussen, nu sitter jag efter om och men här. Mellan jag skriver här blädrar jag runt på aftonbladet och hitta denna artikeln;
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4330240.ab
Helt sjukt säger jag bara! hur kan man bara med att göra så! J*vla snorungar! Jag blir så pissed off! Hur som helst så gäller skolan nu då, ska leta upp den där grejjen till engelskan, sen blir det prov hela dagen. Joooooooooy! Jag blir deprimerad bara jag tänker på det. Efetr skolan blir det hem och sen till stallet. Hoppas på att rida min stjärna idag igen. *bigsmile*

En bild på min vackra, dock en gammal. Den är faktiskt när jag tänker efter från hennes första tävling. SQHA Nationals, 2007.

Men nu ska jag pysa iväg.Enjoy your day! // Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar