tisdag, februari 24

It's just another day....

...with ordinary schedule
En vanlig dag med mycket grädde. Semle-dagen eller Fettisdagen, kalla det vad du vill. För mej innebär det massa grädde och en del dåligt samvete. Innan klockan va halv tio i morse hade jag satt i mej en semla. Jag och Ida började sent och masa oss iväg till Hemköp. En semla var målet. Gottigt värre. *bigsmile* Sedan va det lektion som gällde, tyska. Sedan lunch med Estetbruttorna. Som för övrigt tycker jag blivit "bratig", jag säger tyck vad ni vill! Jag är jag, ingen annan. Det är bara att ta min transformation, liksom man förändras med tiden. Är det ett problem så..... Anyway, sista lektionen var Företagsekonomi. Bokslut med periodisering är verkligen inte lätt alltså. Lektionen mset jag tidigare ifrån, *angleface*, likssom lätt att läraren sagt typ kvart över två att vi fick gå elelr något, PRECIS efter min buss till Brålanda gått isåfall. Jag palla dessutom inte sitta och grejja med Bokia-grejjen själv. Varken Julia eller Angelica va där. Jag dunsta helt enkelt.

Väl i Brålanda va jag och hämta ut min telefon som kommit tillbaka från lagning, tro fan att jag fick emd alla delar eller? Inte då! Batteriet saknas. Så jag satt typ i en timme i telefonväxlen och vänta på att få kontakt med skit företaget-utan resultat! Jag fick fan inte tag på dom. Så Mammie ringde till ett annat företag som ockå vart intblandat i det hela. En jädra smet. Jag väntar i alla fall på mitt batteri.

Jag har nyss vart i stallet, mockat och fixat. Min nya halter grimma kom på posten idag, så den har jag provat på World Show-hästen också, jag menar självklart Smokie. Min stjärna! (*) Hur som haver, ska med Mammie och hämta ny halm alldeles snart. Så jag avslutar detta inlägg här.

Höres senare! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar