torsdag, januari 7

Bägaren rinner över...

Idag va en riktig sån där dag då tårarna emellanåt flödade i stora floder ner för mina kinder. Egentligen inga biggies som hänt, men ibland orkar jag bara inte småsaker som skiter sej. Bägaren rinner över liksom.

Det börja med att bilen inte startade, sen bestämde sej Nattis ena häst för att jag inte alls skulle få sätta på honom grimman i boxen och vänder rumpan mot mej när jag öppnar boxdörren och ungefär där sprack det för mej... Just idag orkade jag inte just sånt.

Så när tårarna flödat färdigt, tog jag mej i kragen och tentapluggade algebra. Efter flera timmar så tog jag paus och åkte mer Josie till ridhuset. Väl inplastad i benlindor och boots så longerade vi idag också. Åter igen så visade det sej vara lite överreklamerat. Josie va inte så mycket för att skutta runt idag heller. Men det säkra före det osäkra.
Nöjd Michelinponnie äter gräs, notera hela garnityret!
Hemma igen så fick hon låna Silvers JW täcke med hals. Han själv använder sitt polaris-täcke, så då kan Josie ha det andra. Det passade perfekt, bättre än det passar silver faktiskt. Inte ska min docka frysa i alla fall.♥

2 kommentarer:

  1. Det är så jobbigt med dagar som dessa, skönt att det blev bättre mot kvällen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, dagar som denna kan verkligen kvitta!

      Radera