lördag, januari 2

God morgon lördag!

För visst är det lördag? Dessa helger i kombination med sjukan gör verkligen att jag är lite dagvill...

Hur mår ni idag? Jag mår bättre i alla fall så att jag klarar vara uppe... Jag började morgonen här med att skriva in lite i min kalender. Jag ska bli bättre på det. Både den gamla fylldes på lite och den nya, 2016, fick några nya händelser och tankar.

Min frukost för dagen är verkligen allt annat än lyxig. Så långt från den hotellfrukost jag egentligen önskade man kan komma. Är det nått jag tycker är tråkigt att äta hemma så är det frukost, ag får liksom aldrig till den där riktigt lyxiga känslan som jag vill börja min dag med. Ofta blir det att jag typ äter en smörgås eller något i farten. Min rutin med smoothies har blivit lite som bort blåst här under helgerna men ska ta tag i den igen. Behöver verkligen sätta mej och leta goda recept, skriva en shoppinglista och gå till affären och handla det som står där inte det jag gissar mej till dom ska innehålla. Skärpning Linda!

Vet ni, vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar