fredag, januari 29

Sore and ill

Mina idiot-onda vader sen igår har försvunnit, nu är det mer sån där skön smärta i kroppen, både ben och överkropp. Ni vet den där känslan där man känner att man faktiskt tagit i och man får en sorts feelgood känsla i kroppen. Det har varit underbart om det inte hade kombinerats med en jäkla förkylning som verkligen satt kroppen ur balans. Självklart har ett jäkla förkylningsvirus tagit min kropp i besittning med allt vad det innebär; lite feber, rinnande näsa och attackfrysningar.

Trots att jag redan igår kväll tillät mej själv att sova länge i morse genom att inte ställa klockan så vaknade jag innan sju i morse. *suck* Är ni också sånna morgonmänniskor att det är fullkomligt omöjligt att sova på morgonen? Jaja, va jag ändå vaken så kunde jag lika gärna gå upp. Skolan slopade jag för dagen och åkte hem till Gestad i stället. Nu är det lunch, pannkakor. Förmiddagen har spenderats i sakta mak i stallet och på ridhuset. Jag ville verkligen få ridit idag innan stormen Tor ska ta sitt grepp om "Bohuslän och inre Dalsland" som dom sa på radion i morse.

Josie böjd på ett fint pass idag! Skönt, min ork hade inte pallat ett dåligt pass idag. Mamma var med och hjälpte mej. Alltså ska det finnas lite film i alla fall... Är det av intresse?

Nu  kurrar magen! Vi hörs sen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar