söndag, januari 10

Mer tentaplugg!

Jag stod upp relativt tidigt i morse och gasade hem till Josie. Jag hade egentligen planerat att rida idag, men den bilen jag stod med idag så va det ingen bra ide. Alltså fick Josie en slappa i hagen-dag idag. Jag tror egentligen inte hon misstyckte eftersom det just idag va lite mer behagligt temperatur än många andra dagar det senaste.

Istället mockade jag och fixade och klockan tolv i förmiddags satt jag i skolan med böckerna uppe. Ända fram till klockan slog fyra så satt jag med gamla tentor. Dryga två timmar nu har jag arbetat med min KOP-grupp, imorgon har vi slutseminarium med opponering. Spännande! Nu ska jag plugga lite till innan jag ska möta upp Markus i stan och äta middag.

Vi hörs kanske senare ikväll, annars i morgon!    
Love my ponnie and this picture♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar