lördag, januari 23

Uppåt tjack

Idag har jag en sån där tillfreds-känsla i kroppen, jag vet inte om det beror på att Josie gick superbra eller om det beror på att jag bara kom mej upp i sadeln överhuvudtaget. Underbar känsla i alla fall ooh jag är glad! Whoop whoop! Jag har alltså redan varit på ridhuset, mockat och ätit lunch - klockan är ett. Now what?
Gårdagskvällen spenderades i soffan i ensamheten framför tv:n. Markus var på kalas vilket jag också skulle varit egentligen, men jag va sådär trött så jag mådde dåligt verkligen, så jag stannade hemma. Just nu är jag inne i en sån period där jag är väldigt trött. Jag ser det som att verkligheten kommer ikapp mej lite. Jag har kört stenhårt inför tenta perioden som var, nu är den över och sviterna är här.

Nu ska jag ficka på lite kaffe och brownie med mamma.♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar