söndag, januari 3

Söndagsångest

Sen jag började skolan har jag inte haft någon söndagsångest. Innan, ja då va det lite värre... Söndag innebar en ny vecka av fem dagars jobb som jag skulle tugga mej igenom innan jag kunde andas ut på fredag klockan fyra igen. Men idag infinner sej lie söndagsångest. Inte för att jag inte är peppad för en ny termin i skolan utan mer för att jag har ångest över allt jag inte fått gjort denna ledighet som jag hade planerat. Allt för denna jäkla influensan. Min plan för mellandagarna var ju att rida Josie, tömköra Sockan, ta mej till gymmet, plugga inför algebra-tentan. Vad kan jag checka av...? INTE NÅTT! *disapointed face*
Den nya planen är att plugga som en idiot nu fram till tentan den 13 och därefter, förhoppningsvis, kunna pusta ut. Detta innebär att jag ska infinna mej i skolan långa dagar och plugga som en gnu verkligen. Jag vägrar ha omtenta. För övrigt så är det viktiga årsmöten den dagen omtentamenstillfället är så det passar dåligt, alltså finns det inget annat än att klara tentan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar