torsdag, januari 28

Statistik, axlar och ridning

Hej bloggen! Jag hoppas att ni haft en bra dag och är laddade för fredag imorgon! Min dag har varit aplång så här med facit i hand. Jag gasade iväg till skolan och satt där och kämpade med statistik tills klockan var tolv. Jag käkade lunch med tjejerna innan jag släppte skolan för idag och åkte till gymmet. Eftersom benen fortfarande talar om att dom fick sin beskärda del häromdagen så tog jag lite överkropp idag.

Josie gav mej inte riktigt samma känsla idag, hon va absolut inte dålig, men inte som föregående dagar. Jag hade ingen toppen dag i sadeln heller, jag kände mej mest svag och inte riktigt närvarande. Kan ju bero på därför också. Hoppas på en bättre känsla i morgon helt enkelt.

Nu har jag landat hemma i soffan och äter gurka, morot och dipp. Nyttigt och gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar