torsdag, januari 21

Fullt upp dag!

Hej allihopa! Har ni haft en bra dag? Jag har haft en bra dag i skolan med mina tjejjor. Vi har studat statistik hela dagen, vilket udda tänk det är. Bara jag kommer in i tänket så ska nog den kursen gå på räls den också. Efter skolan körde jag hem till Josie och fixade för henne i stallet. Eftersom det vart upptaget i ridhuset och snorkallt ute så fick det bara bli en dag i hagen. Planen är ridhuset i morgon över lunchen.
Någon är nöjd över sin egen biabädd.

 Jag har landat hemma nu med Nala som tagit plats i sin nya biabädd. M är på AW så jag är ensam hemma. Trots att jag är en introvert person så trivs jag inte så bra med att vara ensam hemma.

Jag känner att detta inlägget är ganska innehållslöst men jag har banne mej inget att berätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar