onsdag, januari 6

Tentaplugg

Hej på er! Hur mår ni idag?  Har ni njutit av en helgdag så här mitt i veckan. För mej är det lite som vilken dag som helst. Sen jag började skolan så har det där med vardag vs helg inte varit så stora kontraster. Men det gör mej inget.

Morgonen idag spenderades med Markus, jag kände mej lite ambitiös och slängde ihop en pannkaksfrukost. Supergott! Sedan skiljdes vi åt för dagen, jag och Nala åkte hem till Josie och M gick till skogen. Eftersom det varit lite mer snöyra här idag kände jag inte för att åka till ridhuset utan det blev en kort sväng i stallet med mockning och lunchande av hästar. Jag gasade hem och sen dess har jag suttit här vid bordet och pluggat. Jag har nu tuggat mej igenom tre gamla tentor. Väldigt bra för jag har lite hum om vad jag kan nu och inte. Nu ska jag bara lära mej det jag inte kan så ska detta nog gå vägen, haha!
Norwegian Championships 2015
Har ni kallt hos er också? Här har varit super kallt idag, mätaren visar just nu -10. Brrrrr! Jag är inte så förtjust i kyla. Fördelen är väll att det inte är blött och geggigt i hagarna. Istället är det ju nu knöligt. Förut rörde sej inte hästarna för det va blött och geggigt, nu står dom stilla för att marken är ojämn, aldrig ska en va nöjd.

TTYL!

1 kommentar:

  1. Bara för att retas kan jag meddela att vi har haft mellan -25 och -30 i flera dagar den här veckan, igår morse var det -27 och blåsigt när jag morgonfodrade. Det var kallt. Idag har vi haft kring -15 vilket kändes som värmebölja i jämförelse :-)

    SvaraRadera