fredag, januari 1

Rättelse

Det nya kapitlet, 2016, innehåller ju såklart 366 sidor! 2016 är ju skottår och vi alla skänks en dag extra att disponera. 

Min första sida kommer innehålla en historia om ytterligare en sjukdag. Jag hoppas att mitt firande av nyår i sjukt tillstånd kanske står för det sjuka för resten av året. Ensam hemma i soffan, framför tv:n lite charkuterier, kex och druvor. Mysigt men kändes ändå lite tragiskt när hela kompisgänget firade tillsammans bara ett par hundra meter bort med tre rätters och skumpa. Min förhoppning vad ju att vakna upp frisk, men jag lovar det vaknade nog folk som vart mer eller mindre knacka igår som mådde bättre än jag. *suck*  

Förmiddagen har spenderats i stallet; hästarna skulle ut och det skulle mockas. Fullkomligt slut efter detta så ligger jag nu i soffan, nyduschad. Skön känsla att vara ren, önskar jag kunde rengöra min kropp inuti så jag kunde skölja ut viruset som plågar mej.. M och dom andra är på g med pizza. Eller jag har beställt en sallad trots att jag ville haft en köttbit av nått slag. Är lite trött på köpepizza, jag röstade för hemmagjord pizza men det röstades ner. Jaja, bara jag får mat så jag blir frisk snart...

2 kommentarer: