fredag, januari 15

Fredag och Bandypremiär

Hej allihopa! Jag hoppas ni haft en toppen fredag och är peppade för vad ni än ska göra ikväll. Fest kanske? Myskväll med den bättre hälften eller familjen? Jag hoppas ni får en fin kväll i alla fall!

Jag har haft en fullproppad dag och en planerad kväll. När jag vaknade i morse gasade jag hem till Gestad och frukostfodrade hästar. Under tiden dom åt upp sin frukost åkte jag och mamma och besiktigade en av hundvalparna som ska lämna sina syskon dom närmste dagarna. När vi kom tillbaka så släppte vi ut hästarna och fixade färdigt i stallet.

Sedan har dagen gått i det familjära tecknet; jag och mamma har besökt farfar och även mormor en kortis på vägen tillbaka Vänersborg.

Jag är lite tidig till Vänersborg och kvällens möte med LRF. Vi ska ses vid fem, men det hade ju varit fullkomligt värdelöst att åka hem till Gestad emellan då det bara hade varit att vända. Så nu sitter jag här i miljonbygget, Arenan, och väntar på mina andra styrelsemedlemmar.

Kvällen ska inte bara bjuda på möte utan även bandymatch-premiär för en annan. Jag har aldrig i hela mitt liv sett en bandymatch live innan, så det ska ju bli... ehm, spännande, förväntansfullt...? Därifrån jag sitter nu i entrén ser jag spelarna värma upp. Det hade juh passat perfekt med ett kort på just detta här, men jag vet inte om jag får ta ett kort genom glasdörrarna ens. Haha.

Vi hörs senare och ni, förresten, jag är superglad att ni är här och läser, somliga av er lämnar till och med kommentarer. Det värmer i mitt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar