tisdag, januari 12

Spänningar

Till och börja med måste jag säga att jag är sååååå glad när jag loggar in och ser att ni, underbara bloggläsare, är här inne och kikar runt även om min uppdatering suger lite. Men det är just nu tenta vecka som ni förstått och det är viktigt för mej.

Gårdagen då; Jooh seminariet gick bra, opponeringen bra och vi fick lite opponerat på oss också som ska rättas till på torsdag. Vi slutade skolan mycket tidigare än jag tänkt så jag gasade hem till Josie och mös med henne. Mockade och gjorde fint i hennes box. Sen ryktade jag och pussade på den mjuka mulen lite granna innan jag gasade hem igen. Mitt huvud var verkligen i uppror och bankade så mycket att jag somnade på soffan när jag kom hem. Halv åtta låg jag i sängen för att sova för natten. USCH! I perioder som denna så har jag oerhört mycket spänningar som släpper i form av huvudvärk, odräglig huvudvärk.

Planen idag är att ta tag i matteboken, förhoppningsvis, för sista gången. Jag sitter i studielandskapet idag igen. En sista köttadag för att verkligen banka in alla kunskaperna i huvudet. Vi får se hur länge jag blir här, men mest troligt hela dagen.

Vi hörs lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar