måndag, januari 25

Hallå måndag!

God morgon bloggisar! Har ni kickat igång måndagen den 25 januari än? Är det många som känner en enorm lättnad över att kontot fylls på idag? De fattigaste månaden på året har ju gått nu säger dom. Den första månaden på året har gått. Det är liksom redan 25 dagar gammalt detta 2016.

Hursom, jag skitter i skolan och väntar på mina tjejjor. Vi ska studera lite statistik innan våran lektion drar igång vid tio. Jag är ännu lite bitter över att Adlibris inte ens så mycket som packat min order än. Hallå liksom jag beställde böckerna i tisdags! Orderstatusen är ännu behandlas. Grrr! Hur lång tid ska det ta att packa ihop böcker som finns i lager?!?! tur jag har snälla kompisar som låter mej snylta på deras böcker.

Planen idag är skolan för att sedan ska jag på en "lunchdejt" innan jag far hem till Josie. Ridhuset får det bli i eftermiddag.

Vi hörs och håll utkik efter ett tidsinställt under dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar