lördag, januari 16

Godkväll

En ytterligare en lördag av markera i kalendern. Jag och M stod upp vid åtta och åkte hem till Gestad. Vi hade avtalat tid att hämta nytt gräs vid elva. Innan dess va det ju lite att avverka. Hästarna skulle ut och sånt. Sedan skulle den snötäckta släpkärran sops av och pallarna skulle lastas på. Vi har så nära till vår leverantör och dåligt med plats att förvara balar hemma att vi hämtar bara två åt gången. Två balar får bra plats inne på logen och så det är lagom.
Bandymatchen igår, ni kanske undrar? Ja Vänersborg vann till slut med 6-3. Det va väll skoj men absolut inget jag känner att jag behöver gå på varje vecka. Det va ju absolut lite gassigt att ha en egen lounge med balkong och stolar. Det va helt fin mat, italiensk buffé. 

Kvällen idag är valla kväll med lite folk i baren. Trevligt! Jag ska kika runt lite på datorn känner jag. Det är ju lite projektering på g här. *blink*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar