tisdag, januari 19

Köttar till med en fyra!

Kan ni gissa lyckan idag när jag öppnar min tenta på telefonen och ser att jag fått en fyra?!?!? Fattar ni, en jävla fyra! Jag är så lycklig!!!!!!!! Känslan att ha klarat denna tentan och det med bravur var så jäkla UNDERBART!!!!! Från en knapp trea i förra kursen till en självklar fyra, som jag kämpat! Ett stort tack till min bästa farbror som hjälpt mej med frågor i tid och otid. Utan honom hade det inte gått.

För att fira min fina fyra så handlade jag böcker för närmare tre tusen.... *sadface* Dom nya kurserna är introducerade och verkar intressanta. Det är dock lite skrämmande att typ hälften under 2015 var underkända i Statistik. Detta trots att man får ha både miniräknare och läroböcker med sej på tentan... Alltså krävs det att studa på ordentligt från början.

Efter skolan drog jag hem till Josie. Mockning och fix för henne. Ryktade och pussade lite också, såklart! Hon älskar verkligen att bli ryktad, när jag borstar på halsen står hon åmar sej massor och bara njuter. Gulle Josie! ♥

I morgon är en föreläsningsfri dag, så jag ska ta tillfället i akt och åka till ridhuset.

1 kommentar:

  1. Även jag började ny kurs igår men behövde inte spendera några pengar på litteratur. Vi har kommit till textläsning så den vanliga boken räcker långt och det övriga fanns i studentportalen. Typiskt nu när jag har ett bra jobb och utan problem kan lägga ut pengar på studentlitteratur :-)

    Bara ordet statistik låter jobbigt tycker jag. Men som du skriver är det lika bra att gå ut hårt med pluggandet direkt så att man inte står där med omtenta sedan.

    SvaraRadera