onsdag, januari 13

Utpumpad

Jäklars vad jag har skrivit ska jag tala om, pennan glödde och mina fingrar lika så! Der var en låååång tenta. Min plan var att skriva mina uträkningar först på ett kladdpapper för att sedan renskriva samtidigt som jag kontrollräknade att jag faktiskt hade räknat rätt. Den planen gick väll kanske sådär. Jag hoppade över första uppgiften direkt, för jag kunde den helt enkelt inte. Femte uppgiften började jag på, men kände att detta tog för lång tid... Jag hoppade över den och planerade att gå tillbaka till den senare. Sjunde uppgiften kunde jag en del av helt säkert, sen planerade jag att gå tillbaka till den också. Men när det va drygt en timma kvar hade jag inte börjat renskriva för jag fortfarande satt med uträkningar. Gaaaaah! Snacka om att jag blev stressad och ändå så har jag inte suttit och sölat utan räknat konstant hela tiden. Det va helt enkelt bara att börja renskriva direkt och lämna dom där tre uppgifterna till efteråt. Jag behövde som sagt 13 poäng för att klara mej och om jag får poäng på de fullständiga svaren jag lämnat så har jag skrapat ihop 21 poäng. Det känns ändå som en god marginal. Har jag tur kanske jag får nått strö poäng på dom där tre ej färdiga lösningarna också. Jag gråter om jag inte fixar detta, jag har slitit som fan för det!

Som ni förstår är jag rätt utpumpad på energi i skrivande stund. Jag har landat hemma hos mamma och ska äta, byta kläder och sedan gå ut i stallet. Jag planerar att åka till ridhuset med Josie och mysa runt lite. I deserve it.

Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar