torsdag, januari 14

Heeeeeelg

Det är så skönt att kunna slappa av i tre dagar nu innan nästa läsperiod drar igång, helg liksom. Det känns ju inte riktigt som helg annars eftersom jag alltid kan plugga liiiite till. Men nu är det verkligen helg, riktigt rockig känsla!

Jag fikade lite i skolan med två kurskamrater innan jag for hem. Min plan var att åka till ridhuset när gymnasieskolan slutade sina lektioner, grejjen var att idag slutade skolan klockan nio ikväll(!!!). Dislike! Så det där med ridning blev det inget av idag. Istället åkte jag med mamma en sväng och nu har jag landat i soffan. Dagens middag står i ugnen och nu är det en väntan innan det är mat. Jag är superhungrig!

Vad har ni gjort idag?  Jag fick mej en tankeställare häromdagen och jag tror jag ska tota ihop ett inlägg om det. Verkligen ett inlägg från hjärtat liksom....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar